728x90 AdSpace

  • Latest News

    Powered by Blogger.

    Combine Post

    Comment

    Friday 21 February 2014

    Chew Mei Fun diumum calon BN PRK Kajang


    Chew Mei Fun Foto oleh Sinar Harian

    KUALA LUMPUR -  Menepati spekulasi sebelum ini, Barisan Nasional hari ini mengumumkan Naib Presiden MCA, Datin Paduka Chew Mei Fun sebagai calon PRK Dun Kajang pada 23 Mac depan.

    Pengumuman calon rasmi BN itu dibuat Timbalan Pengerusi BN, Tan Sri Muhyiddin Yassin pada satu sidang media berhubung PRK Kajang di Menara Dato Onn, di sini hari ini.

    Muhyiddin, yang juga Timbalan Perdana Menteri berkata, Mei Fun, yang berasal dari Selangor, menjadi pilihan kerana kewibawaannya, berpengalaman luas serta sudah biasa berurusan dengan kerajaan persekutuan.

    "Strategi kita pastilah mencapai kemenangan. Walaupun kita tahu akan berhadapan dengan tentangan yang hebat daripada Pakatan Rakyat atau lain-lain pihak tapi kita anggap ini suatu peluang untuk BN tawarkan seorang calon.
       
    "Calon BN yang dipilih ini, saya kira berwibawa, berpengalaman, (dan) pernah berada dalam kerajaan, (serta) menjawat jawatan sebagai naib presiden MCA," katanya.

    Setakat ini, Mei Fun akan berhadapan dengan Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan seorang calon Bebas, Datuk Zaid Ibrahim.

    Tarikh penamaan Dun Kajang akan diadakan pada 11 Mac depan.

    Sumber Sinar Harian
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 comments:

    Post a Comment

    Item Reviewed: Chew Mei Fun diumum calon BN PRK Kajang Rating: 5 Reviewed By: Unknown
    Scroll to Top